Dětský turistický oddíl z Prahy 6, fungující v rámci 49. pionýrské skupiny Kočovníci.

Pod vedením faraona jsme se pustili do stavby velkolepého města, každý si osvojil své povolání a také jsme sepisovali zprávu na usmíření s Chetity.
  • červenec 2015
  • 1 339 zobrazení
Po letech na Studenově jsme se přesunuli o pár kilometrů dál do Josefova dolu v Jizerských horách, letos společně s turistickým oddílem Bobříci.

Neděli jsme zahájili na sjezdovkách - starší vyrazili skibusem na Tanvaldský Špičák a mladší na sjezdovku Bukovka poblíž chaty. Večer se pátralo po vrahovi v Orient expresu.

V pondělí ráno pršelo, takže jsme místo původně plánovaných sjezdovek šli na výlet - část pěšky do Smržovky a část na běžkový výlet k chatě Slovanka. Večer jsme poměřovali své tábornické znalosti.

Úterý a středu jsme strávili na sjezdovkách, tentokrát již na čerstvém sněhu a s ideálními podmínkami.

Ve čtvrtek opět došlo na běžky - mladší jeli z Hrabětic na Prezidentskou chatu a zpět přes chatu Slovanka, starší se vydali na Knejpu a zpět a pěší družstvo šlo z Hrabětic do Bedřichova.

Závěrečné páteční sjezdovky trochu kazila nejezdící sedačka na Špičáku, ale nenechali jsme se odradit. Večer došlo na deskové hry a v sobotu hurá domů.
  • březen 2015
  • červen 2013
Během prvního týdne jsme stihli postavit tábor,vystudovat archeologii a vyrazit s doktorem Smetáčkem po stopách bájné Atlantidy. Ty nás zatím zavedly do Káhiry a Říma.
  • léto 2012
aža
  • červenec 2011
Chetité unesli faraonova syna, takže jsme museli vynaložit všechny síly na jeho osvobození. Jak se ale ukázalo, únos si objednal samotný podlý faraon, takže po návratu a dokončení města se panování slavnostně chopil faraonův syn a mohlo se jet domů.
  • červenec 2015
Třetí týden jsme na ostrově místo pokladu narazili na kapitána Nema a pomohli mu s ponorkou. Po pomořském výletě to ostrovem chvíli vypadalo bledě kvůli hrozícímu výbuchu sopky, ale nakonec to dobře dopadlo a mohli jsme v klidu pasovat nové instruktory.

Fotky: Marcel, Kokeš, Pídler
  • červenec 2014
Unesení Kryptoremixovy rodiny byla jenom léčka nastražená Ŕímany s cílem vylákat nás z tábora, který mezitím obsadili! Nezbývalo než získat zpět štíty a dobýt tábor zpátky!
  • 11.7.2013
Letošní zimu nedávaly zprávy z hor ani předpověď počasí moc šancí na zasněžené svahy. Přesto jsme nakonec lyže zabalili a nebylo to zbytečně. Jak tedy jarňáky probíhaly?

V sobotu jsme vystoupali na chatu na Studenov a ubytovali se. Před večeří jsme se ještě stihli podívat do studenovského sedla - a zjistili, že tam sníh ještě je. Večer si každý vybral stát, který chce reprezentovat na XXII. zimních studenovských hrách.

Neděli a pondělí jsme strávili na lyžích. Starší sjeli na sjezdovkách na Rýžoviště (Harrachov), mladší sešli na menší sjezdovku dolů do Rokytnice.

V úterý jsme vyrazili na běžky směrem na Ručičky, starší pokračovali na Dvoračky. Spíš než po sněhu jsme jezdili po ledu, který na cestě zbyl.

Ve středu jsme naposledy vyrazili na sjezdovky, mladší opět do Rokytnice, starší do Harachova. Sjezdovky jsme uzavřeli závodem ve slalomu. Večer jsme si vyráběli vlastní voskové svíčky.

Čtvrteční původně plánované běžky jsme s ohledem na podmínky nahradili pěším výletem - mladší se vydali na Čertovu horu, starší absolvovali okruh přes Jablonec nad Jizerou, Stráž a Huťský vodopád. Odpoledne a večer na došlo na turnaj ve stolním hokeji.

Poslední den jsme všichni vyrazili společně k Mumlavským vodopádům a podívali se do Harrachova. Večer proběhla soutěž ve vaření dezertů, které osobně ohodnotil Gordon Pohlreich. Následně došlo na vyhlášení celkových výsledků studenovských her dle počtu získaných medailí - nejůspěšnější byli: 1. David (Jamajka) a Růža (Rusko), 2. Klárka (Amerika), 3. Tonda (Německo).

• únor 2014
Ukázalo se, že Atlantida existuje a také to, že úmysly dr. Smetáčka nebyly tak úplně čisté. Naštěstí vše dobře dopadlo a mohli jsme v klidu odjet domů.
  • červenec 2012
Louka u Blanice se tentokrát na tři týdny proměnila v ostrov. Nebojte se, nešlo o povodně, protože to byl přímo Tajuplný ostrov, na kterém jsme uvízli i s troskami balónu. Nezbylo než postavit tábor a zkusit poslat zprávy v lahvích, třeba je někdo vyloví...
1. výlet - Myši
  • červenec 2011
Průběžně aktualizováno

Sobota - pondělí: První dva dny na sjezdovkách jsme strávili v Rejdicích. Zpočátku mlhavo s deštěm, ale postupně se počasí lepší.

Úterý - čtvrtek: úspěšně jsme zvládli oba běžkové výlety, první v okolí rozhledny Štěpánka a druhý směrem na Jizerku (kam i starší družstvo dorazilo). Mezi tím ve středu ještě jednou na sjezdovky v Rejdicích.

Pátek: Naposledy sjezdovky, tentokrát v Pasekách a zítra tradá domů.
  • únor 2017
Už jsme si na ostrově trochu zvykli a jelikož pomoc nepřicházela, zapracovali jsme se na jeho zabydlování. Každý si ozdobil svoje tričko, pustili jsme se do pěstování plodin a průzkumu surovin na ostrově, takže pak došlo i na chemické pokusy a stavbu domků.
Jak se žije v táboře s Asterixem a Obelixem
  • červenec 2013
Již počtvrté v chatě na Studenově nad Rokytnicí nad Jizerou. Díky takřka celotýdennímu sněžení byl zajištěn přísun kvalitního sněhu, zato slunečna bylo poskrovnu.
  • únor 2013
Několik fotek z výletu Mravenců a Veverek po okolí tábora.
  • červenec 2014
Cesta za bájným Eldorádem byla stále neschůdnější - museli jsme opustit loďky a pokračovat bažinami po svých. Potýkali jsme se s dravými obyvateli džungle, nepřestávajícím deštěm (i ve skutečnosti) a také s nemocemi, kterými jsme se nakazili při vstupu do jeskyně. Od slepoty a jiných příznaků nás zachránili místní domorodci, u kterých jsme strávili následující den. S vypětím sil jsme našli poslední čtyři sošky, ale brána Eldorada přesto zůstávala zavřená. Nakonec se ukázalo, že první ze sošek, kterou donesl neznámý dobrodruh, byla ukradena z chrámu panovníka, kam jsme ji museli vrátit, za což nám panovník poděkoval a pozval nás do města na společné oslavy. Ještě zbyl čas na pasování a pomyslné předání žezla novému nástupci (Damíkovi) a pak už jen úklid a tradá domů!
  • červenec 2016
Po příjezdu do Amazonie nás uvítal profesor, který nás pozval na pomoc s průzkumem pozůstatků dávného města. Prvních pár dní jsme strávili stavbou tábora a následně jsme se pustili do průzkumu. Jak se ukázalo, k nalezení tu bylo leccos, ale na dávnou kulturu to moc nevypadalo. Situace se změnila, když nám neznámý dobrodruh stihl (než podlehl otrávené šipce) předat jakousi sošku a deník, kde byla popsána cesta výpravy za bájným městem Eldoradem. Rozhodli jsme se vydat po stopách deníku a cestou získat všechny sošky nutné ke vstupu do Eldorada. Moc dobře to ale nezačalo - hned v noci byla část z nás unesena a ačkoliv jsme je osvobodili, museli jsme se probít džunglí k Amazonce a postavit si plavidla pro další cestu. Navíc jsme u lidojedů přišli o profesora, v poslední chvíli nás zachránil místní dobrodruh Nick "Buchar" Carter.
  • léto 2016
Po zabydlení ostrova jsme se vydali na průzkum těch okolních. Začalo to neslavně silnou bouří, která zavála jednotlivé posádky do různých koutů oceánu. Nakonec se všichni sešli na správném ostrově, osvobodili zajatce ze spárů lidojedů a hlavně si přivezli řadu suvenýrů z cest.
  • 11.7.2014
Návštěva muzea betlémů v Zábrdí a tvrze v Drslavicích
  • 6.7.2013
Na novém tábořišti pod hradem Ronovec, resp. Pražským hradem, nás uvítal Jan Lucemburský a vyzval nás ke stavbě města. S výsledkem stavby byl spokojen a každému se dostalo náležité odměny. Jan nám s důvěrou svěřil obranu města a vydal se do bitvy u Kresčaku, odkud se však bohužel nevrátil a tak nastal den truchlení a hladu. Ten ukončil až příjezd Karla, který se s naší pomocí stal novým českým králem k velké nelibosti Ludvíka Bavora, který - jak se ukázalo později - ještě neřekl poslední slovo.
  • léto 2017
41. oddílový Oheň spojený s oslavou 40 let existence oddílu, k jehož založení došlo v nedalekých Tupadlích.
Jako obvykle také došlo vyhlášení celoročního bodování - letos obsadili přední příčky 1. Blatník, 2. Klárka, 3. Eliška Slinivka., jako družina byli úspěšnější Netopýři.
  • červen 2017
  • říjen 2011

6. dubna 2011

Webová adresa

Moji fanoušci na Rajčeti (sledují mě)